if you knew my story word for word

Godmorgooon, åh vaknar upp, tar lite sovmorgon chillar påt! Sätter på lite youngfolks och tar en tugga kesoo.
Det ska ju faen bli 20-25 grader idag! SInnes, så jao står och försöker välja outfit, jag har ju komplex över mina lår typ hehe så this is a bit hard. Asså utanför skolan har jag inga problem med att ha påå mig i princip vad som helst, jag tar vad jag vill. Men i skolan backar jag alltid bakåt, men fan, tänker inte gå i långbyxor i detta väder!
Har lust att skippa smink idag för d så sköönt att inte ha massa kladd i ansiktet.
Senare idag blir det antagligen Birka & co. och förhoppningsvis träning efter det!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0