bensin

Godmorgon
precis gått upp till tredje våningen och jag är heelt död och andfådd haha men tro mig, dte är inte bara jag, alla som jag ser kommer upp från trappan går i slowmotion och ser ut som svettiga krigare haha.

Vet inte vart jag ska börja men jag har definetivt kommit fram till att jag en riktigt splittrad person. Fick en utskällning av far imorse och a..
Jag vet inte vad jag gör, vad jag vill göra, vad jag håller på att åstadkomma, vem jag är, hur jag gör. Fan orkar inte. Nej jag är inte helt depp och nere men jag bara analyserar mig själv. DUDE I dont know, Men jag orkar inte haha.. jag har så mycket i huvudet, och så mycket jag har på "to-do"list och ingenting av det blir gjort känns det som.
Jag är verkligen splittrad. fan
Aja whatéver, livet är fint ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0