knottror

Sitter i köket, är irriterad men orkar inte gå in på mitt rum. kan dem inte bara sluta prata, horor.
Sorry språket men fan sprängs inombords samtidigt som jag är helt sårbar och halvvägs tårar.
Orkar inte sitta och snacka ut om mina känslor i bloggen, det är mest skönt att skriva, kanske, jag vet inte.
Har ångest, haft det ett tag (som ni har märkt) och vet inte vad jag ska göra. jag vill inte prata om det för då mår jag bara sämre, jag orkar inte tänka på det. Jag trycker bort det hela tiden, dels för att jag mår dåligt av att tänka på det och dels för att jag inte kan sortera ut mina tankar. det är en enda röra, fyfan.

är så splittrad, kan inte direkt gråta för vet inte vad jag ska gråta över för orkar inte tänka på det och vet ändå inte vad jag ska tänka på för det är ändå bara en röra. p r o b l e ma t i k, nejdå patetiskt.


simmade idag, det var skönt. asså jag mår ju bra självklart, det är bara allt det här jobbiga som kommer över mig några gånger dagligen, men jag kan ju skratta fortfarande. Nu blire annat, hörs och sånt puss, kram

d är lite skeva färger, mitt hår är en aning mer lilaskiftande tror jag, I dunnoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0