making up from teenage crime

Jag har lagt mig i sängen, borstat tänderna, smörjt in benen och gjort mitt ansikte riktigt fresh, så livet känns gött nu asså!
Eftersom jag inte kan blogga via min telefön (cuz its too not high tech) så ska jag börja skriva inlägg i anteckningar och sen när man kommer hem och är trött och inte orkar skriva rimliga texter för någon anledning så är det bara att ta dem. Jag tänker ju som fan när jag sitter på vagnen med musik i lurarna och grejor så då flyter det ju på mycket mer.
 
Dunnoo what to do nu  men kollar väl någon film eller serie, klockan är halvt tolv men är så opepp på att sova nu förtiden så jag får la kämpa med att gå upp imorgon haha.
TAKE CARE
gonatte för ni som slumrar.
FÖ RR ESTEN lite bilder från i helgen, inte super-ambitiöst utvalda though hehe
hahah sonja skulle väl dödat mig om hon visste, men tyckte bara det var en rätt typisk bakispic haha!
lust att kommentera varje bild men pallar inte och känns typ lite geek haha?
Men fan vad jag älskar er/dem/whatever, har så sjukt fina vänner asså haha. Blir glad när jag ser er bara på bild. never gonna let you guys go <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0