rubrik-

TJÄNA
kom precis hem, haft en rätt skön skoldag, inte för jag minns så mycket om den men bra mår jag iallafall.
På väg hem nyss när jag gick på min lilla höstlövsgata så kom jag på att de senaste dagarna har jag la varit nästan överdrivet nyttig?
Knappt rökt någonting den senaste veckan, knappt ätit någonting onyttigt. Jag har ju inte råd, jag går runt och kan vara sugen men jag har ju inga pengar och så kommer man hem och käkar en ambitiös müslitallrik med frukt i och grejor. 
Dock så när jag får pengar kommer jag väl gå dirren till affärn och köpa 5 snickers eller nåt haha.
apropå kosing så snacka jag med mamman vars barn jag är barnvakt för (orkar inte mitt språk) och hon sa att jag kanske om två veckor kan vara två-tre kvällar barnvakt, SHIT haha kommer fan tjäna ihop typ 1500 spänn.
Aja ska inte hoppas för mycket, surt om det inte blir av.
NEXT WEEK - HÖSTLOV, REN jävla LYCKA
hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0