Guud Mornin

It's Guud
Nämen haallå eller.
Vakna för tio min sen, har typ ont i magen och skulle verkligen bara vilja luta mig tillbaka och gosa ner mig igen. Men yees man ska tydligen ha det svårt för sig.
Fan så jävla kallt i rummet vill inte dra av täcket buää.
Nu klarar vi den här skoldagen galant du och jag, och sen gym efteråt.. fast man somna fyra fan men d sooft!
Jaa och sen efter gym kommer man hem, gosar ner sig som jag vill göra nu och ändå känna sig nöjd med prestationen (wooho!) nä jag vet inte faktiskt.

Fast d lät bra.
Hör av mig antingen senare idag, eller ikväll.
Ha en Jättefin dag nu alla mina kycklingungar. (sorry koffeinet börjar värka in nu kanske
BAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0