innan jag dör

Klassikern men a, änna kul.
Eller ja bror ju på vad man vill men tänkte lite på vagnen och kom fram till en del.
Dock så kanske jag har det lite begränsat i bloggen, inte för jag tror mina vänners päron läser osv men man vet ju aldrig hehe.
I A L L A F A L L 
Innan jag dör ska jag:
  • Snagga mig
  • fylla min kropp med så mycket fina tattueringar
  • Pierca bröstvårtan (horibelt ord)
  • Spela soulmusik på scen med sköna människor
  • roadtrip med bil eller husvagn med gött folk
  • resa och få uppleva så många länder as possible
  • få barn
  • sälja en tavla
  • shoppa upp 20 lax på en dag
  • bo i ett fett jävla kollektiv
  • sova under öppen himmel (sry)
  • välta en ko
  • köra några springnotor
  • sova i en båt ute på havet
Har la en del mer men skriver imon när jag ej har sällskap o grejor puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0