no stress

Tja
klev precis genom dörren. Sitter på sängkanten och är förvirrad som vanligt, känns som jag har massa saker att strukturera upp, dunno where to start.
Aja börjar med blogginlägg sp är det avklarat.
Skulle egentligen växlat pengar, löst ppiller och skaffat utökning till skolkortet idag men inget av det blev gjort ha ha. Och så skulle jag lämnat min ryggsäck hos Annie, totalt glömt bort.
Drog med några från skolan till Daniels lonely place, där vi dega i sängen etc. Tills nio typ hahah så laata!
Nu måste jag fixa lite grejor, hör nog av mig om ett litet tag igen
puess
smickrande bild från i lördags va? haha, och ja ok, min mössa, men för fan sverige är sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0