Trött

HAllå där
Kom preecis hem. Har hunnit hälla upp ett glas smoothie, bäddat ner mig i sängen och satt på cornelis. ha ha.. satt på
Är helt sinnes trött men känns gött, Drog och gymmade, var fett nice men körde inte 100%. Om jag ska köra på fullt ut så föredrar jag att vara ensam faktiskt.
Borde duscha och fräscha till mig med krämer och allt sånt men vet inte om jag pallar. Klockan är ju bara barnet dock, så vi får väl se.

Hörde att Tim dog i natt. Jag är inte direkt relaterad till killen men fan vad sorgligt. Så ung och ta en överdos och inte vakna upp. Känns så surrealistiskt, så långt ifrån en. Det händer inte, speciellt inte i den åldern. Jo, det gör det.
Man han ansvar över sig själv. Och det finns så mycket konsekvenser av allt, och allting kan ske, såklart.
Men inte ens jag tror på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0