festivaldrägg

Gokväll
Är hemma nu, kom hem för max en timma sen.
Är jävligt sliten efter Emmaboda, egentligen vet jag inte om jag orkar skriva ett inlägg men d får bli ett kort :)
Har varit jävligt nice iallafall.
Skönt att vara hemma dock, få sitta på en fräsch toalett istället för en nertrashad bajamaja som luktar anal.
Har fortfarande svårt att varva ner. Känner mig helt konstig; lam, vilsen, yr, stressad och död haha.
Även fast det bara var typ 10 timmar sen jag sa hejdå till Max (han åker bil) så saknar jag han förjevla mycket så ska tjata på honom att han ska komma haha.
Tror det här inlägget blir riktigt jävla kasst men ni får ursäkta, min hjärna är nämligen en aning kokt..
puuss
jag borde duc´scha, luktar inte gottttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0