H e m m a

Hallå eller
Är hemma nu, var väl kanske två veckor sedan men känns skönt att vara här.
Ska dock dra snart, är egentligen bara här för att hämta min tågbiljett, tält, sovsäck etc.
Fan vad jag älskar min dator, var typ 2 månader sen eller mer som jag höll på med den men fyfan va go den är.
Håller på att sätta upp mer skyltar som jag tagit med mig från Finland och Ryssland så börjar bli en go samling nu.
Fan är riktigt taggad på Emmaboda, det ska bli fint väder också vilket är förjävla skönt.
Kommer väl antingen komma hem som en kräfta, eller helt negerbrun eller som nu, we'll see :)
Åh är så glad haha vet inte ens riktigt varför, lyssnar på Baba O'riley så den triggar upp mig lite.

Ska bara plocka ut några goa festivalplagg att ta med mig och sen drar jag och kanske träffar Ebba.
Vi höörs puss

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0