Midnight

Tjena
Where Should i begin?
Nämen, är hemma och packar, åker ju t Ryssland på lördag, tiden har Gått fort;)

Sista dagen på jobbet imorgon också, jag har verkligen haft det jättebra och mina "kollegor" Har varit så snälla mot mig men det ska bli riktigt jävla skönt att få sommarlov haha. Ä n t l i g e n

Är ganska stolt och dels förvånad att jag inte missat en enda dag och knappt en enda timme under den här tiden som jag jobbat.
Har inte orkat uppdatera bloggen, varit så mycket på sistone och en hel del stress inför resan.
Min familj är i Stockholm så jag har fått fixa visum och allt sånt själv men d har gått bra.
Nu ska jag packa, kanske uppdaterar nåt i st Petersburg, vi får se :)
Puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0