b a d

Sådärja, hej!
Jag är medveten om att 90% av mina inlägg börjar med "nu är jag hemma/ kom precis hem" men det är så det brukar gå till.
Det är nästan bara hemma som jag bloggar och när jag kommer hem slår jag upp dataskärmen och då kommer bloggen på tal.
Iallafall ligger jag i sängen nu, har varit hemma i max 10 min.
När jag drog från max för ca. en timma sen tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg om vilken skitdag det har varit men nu mår jag lite bättre så bang på det.

Har typ inte gjort någonting idag, dåliga constance har inte varit i skolan idag heller..
Jag vaknade upp av en hemsk dröm och snyftade mig igenom morgonen. drog förbi bibblan och satt där i lugn och ro med min bok.
Sen har jag degat lite hos max som inte heller var på topp och nu är jag hemma.
Ha det så bra, kanske uppdaterar senare ikväll.
alldeles förjävla sjukt att det är kolsvart när klockan är halv fem, sverige vad tar du dig till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0