mourrning

GOOODmorgon :)
Idag är jag glad och mår bra och det känns fint.
Mest för att jag satte på monicas vals och då känns plötsligt omgivningen underbar hehe.
 
Mamma kom med kaffe på sängen och satt och babblade och såg till att jag drack upp allt kaffe på dirren (jag hade dirigerat henne till detta igårkväll) och efter det måste man ju givetvis gå på toa och sen är man pigg.
Så ligger i sängen lite och har det mysigt, har ganska gått om tid för att vara jag.
jag brukar ju snooza till en kvart innan man måste gå hemifrån så då blir det aldrig någon frukost och sen kommer man ändå en kvart för sent. Kanske inte det bäste sättet
Har dock så djevla ont i min gom.
När jag sover har jag en tendens att trycka upp tungan för hårt i gommen och nu har det bildats typ ett sår så gör ont när jag dricker och äta kan jag knappt göra .. bu hu
Jaja vad ska man hitte på idag?
Jag ska fotografera min lillebror efter skolan, har ettt fotoprojekt till fredag så snabba tag!
Vi hörs litet senaret.

Fan jag måste lägga av med dessa cambilder. kan la inte var kul eller? allar ser ju likadana ut haha jag hade inte stått ut som läsare. Men fan, har ju ingen camera ? jaja ska försöka hitta en annan lösning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0