påmind

tjénä
Är hemma nu efter en lång dag.
Började skolan halv tio och slutade halv sex. drog dirren till systers ´´rockkonsert´´ som var rätt lång så är inte hemma för ens nu.
Det var väldigt kul att se faktiskt.
Eller ja, en del lidande också så klart med totalt otakta trummor och falska röster och sånt där som medföljer men det är la härligt.
Nu när jag går i gymnasiet sysslar jag ingenting med musik alls.
Saknar det väldigt mycket faktiskt, min förra skola hade väldigt stort fokus på musik så där sjöng man ju flera gånger i veckan.
Det är underbart att få gå i dans och röra sig i takt till musik men det räcker inte för mig.
Tänkte kolla upp körer i göteborg, är ju så jävla billigt med sånt jämfört med andra fritidsaktiviteter.
Har väl ingen lust att sjunga luciasånger och psalmer och kristna grejor men alla körer är ju faktiskt inte så.
hejdå, nu ska jag mysa med mina smöriga älskade bullar, I'll always love you guys <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0